Reisverslag.info

Dag 11

Route: Van Las Vegas naar Flagstaff
Datum: 04 februari 2005
Hotel: Holiday Inn Flagstaff

Vorige dag Terug naar reisschema Volgende dag
Verslag
Luxor hotel Las Vegas

Vandaag vervolgen we onze route richting flagstaff. Natuurlijk moeten we eerst weer alles in de koffers proppen. We gaan ontbijten bij het ontbijtbuffet in het Luxor hotel. Dit is een heel uitgebreid buffet met heerlijk vers fruit en allerlei soorten brood. Vooral het fruit was een heerlijk. Dit hadden we eerder moeten ontdekken, want dan hadden we hier gister ook ontbeten.

Stratosphere tower
De koffers lieten we door een bagagejongen ophalen, omdat we geen zin hadden om overal mee te sjouwen. Ondertussen haalden we de auto op. Toen we de auto voorreden, stonden de koffers al voor ons klaar. Het enige dat nog restte was het uitchecken. Dat was een flinke domper. We hadden allebei 5 minuten naar huis gebeld vanaf onze hotelkamer. Hier moesten we maarliefst $ 70,- voor betalen. Dat was een onverwachte tegenvaller. De volgende keer toch maar gewoon naar een telefooncel.
Hoover Dam

Omdat we gister niet veel van Las Vegas hadden kunnen bekijken, besloten we nog een stukje over de Strip te rijden. We namen nog even de tijd om de verschillende hotels vanuit de auto te bekijken. Na de auto vol gegooid te hebben bij een tankstation gingen we op weg richting Flagstaff. Onderweg kwamen we langs de Hoover Dam. Omdat we nog niet veel fut hadden besloten we alleen even uit te stappen om een paar foto's te maken. We hadden geen zin om een rondleiding te doen. Vervolgens vervolgde we onze route. De weg naar Flagstaff was een lang recht stuk door praktisch onbewoond gebied. Al met al was het een lange saaie route.
Arizona

Tegen het einde van de middag kwamen we aan in Flagstaff bij het Holiday Inn hotel. Het navigatiesysteem dirigeerde ons tot precies voor de deur. Na het inchecken gingen we direct naar onze kamer. Het was er erg koud, dus snel de verwarming aan gezet, maar dat bleek achteraf weinig verschil uit te maken. In de lobby van het hotel was een klein restaurantje, daar hebben we heerlijk gegeten.